.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری: فتنه انتخابات را احمدی نژاد آغاز کرد


خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارائه راهكاری برای برون رفت از شرایط فعلی تصریح كرد: اصولگرایان باید به اشتباهات طرف خودی نیز توجه داشته باشند، با بیطرفی به ماجرا بنگرند و قضاوت منصفانه داشته باشند.

دكتر علی مطهری با اشاره به مخالفان طرح وحدت ملی اظهارداشت: گروهی از اصولگریان و به ویژه طرفداران متعصب دولت معتقدند تا زمانیكه عاملان اصلی فتنه به اشتباهات خود اعتراف نكنند و از مردم عذر خواهی نكنند و یا محاكمه و مجازات نشوند صحبت از وحدت ملی حرف بی معناست چرا كه در این صورت وحدت ملی به معنای آنچه آنان "نجات سران فتنه" می خوانند خواهد بود.

وی ادامه داد : اما این دوستان توجه ندارند كه احمدی نژاد هم به هر حال در این فتنه نقشی داشته و این حكم هم در مورد ایشان جاری است.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من رئیس جمهور با نحوه خاص مناظره خود و وارد كردن اتهامات به افراد غایب در مناظره ها آغاز كننده این فتنه بود و بعد از پیروزی هم تحریك كننده معترضان بود.

وی با اشاره به ضرورت عذرخواهی دو طرف اصلی ماجرا از مردم خاطرنشان كرد: بنابراین برای التیام وحدت ملی همانطور كه موسوی باید به اشتباهات خود اعتراف كرده و از مردم عذرخواهی كند احمدی نژاد هم باید این كار را انجام دهد. درغیر این صورت این فتنه همچنان باقی خواهد ماند.

عضوفراكسیون اصولگرایان مجلس افزود: بر این اساس دوستان اصولگرای ما باید به اشتباهات طرف خودی نیز توجه داشته باشند، با بیطرفی به ماجرا بنگرند و قضاوت منصفانه داشته باشند.

مطهری مخالفان طرح وحدت ملی را در دو دسته اصلی برشمرد و یادآورشد: برخی از این افراد از روی اعتقاد اینگونه اظهارنظر می كنند و برخی دیگر به دلیل اینكه ادامه این فتنه و وجود این شرایط نامتعادل به نفع آنها خواهد بود با طرح آشتی ملی به مخالفت برخاسته اند زیرا این افراد در چنین شرایطی راحت تر به اهداف خود می رسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.